BMW 1

Naskytla sa mi možnosť vyskúšať si toto milé autíčko v nepriehľadnuteľnej modrej farbe. A vykľul sa z neho poriadny divoch. 120D.. hovorim si.. „ďalší nudný diesel“. Omyl… keby som nevedel, že sa do auta tankuje nafta a vnímam len to, ako auto jazdí, ako je motor ochotný ísť do otáčok a ako zrýchľuje, asi by ma nenapadlo zamýšľať sa nad typom pohonu.

 

Client

Synot Auto a.s. – BMW Zlín

Service

Automotive, Car portrait photography

Year

2020

Takže 190 koní, pohon všetkých kolies X-drive, rýchla automatická prevodovka, športový M-paket, tvrdý a tuhý podvozok, ktorý bol zároveň znesitelne komfortný. Atmosféru športového hot-hatchu (aj keď len v nafte) dotvárali „športové“ detaily v interiéri presne tak, ako to BMW vie. Po mojich 13 ročných skúsenostiach s vývojom automobilových interiérov môžem skonštatovať vysokú kvalitu interiéru. Veď je to prémiová značka, BMW, čo iné by som očakával? Ale nebýva to vždy pravidlom.

Po hodine rýchlej jazde po okreskách sa mi držal úsme v na tvári po zvyšok dňa. Rovnako mi tú jazdu pripomínala bolesť chrbta a trochu aj rebier. Športová sedačka mi po tej jazde prišla trochu tvrdšia a asi som to prehnal s prifúknutím bočníc operadla. Pocit, že ma sedačka obopína a drží v zákrutách počas jazdy bol výborný, no na konci už mierne „boľavý“ v oblasti rebier 🙂 

Výkon tohto auta by som zhodnotil ako „tak akurát“ v rámci našich ciest a rýchlostných limitov. Mal som šťastie na pomerne prázdne cesty. Predbiehaní bolo však niekoľko. Každé s plynom na podlahe a samozrejme v športovom režime. Najviac ma fascinovala tá tuhosť karosérie v porovnaní s mnohými inými autami, ktoré som mal možnosť šoférovať. Toto autíčko ma naozaj zaujalo. Ako druhé auto do rodine, ako víkendovka, či hlavné auto pre mladý pár..